Ի՞նչ է CTR-ը «Yandex. Direct»-ում: CTR

Բովանդակություն:

Ի՞նչ է CTR-ը «Yandex. Direct»-ում: CTR
Ի՞նչ է CTR-ը «Yandex. Direct»-ում: CTR
Anonim

Ասում են՝ գովազդը շատ եկամտաբեր բիզնես է։ Ճիշտ է, շատ սկսնակներ կարող են վիճել դրա հետ: Նրանց գովազդային բյուջեները հալչում են մեր աչքի առաջ՝ բախվելով անհասկանալի ցուցանիշի՝ CTR-ի: Պարզվում է, որ սա ամենակարևոր գործոնն է, որը ներառված է մեկ սեղմումով ծախսերի հաշվարկման ալգորիթմում։ Փորձենք պարզել, թե ինչ է CTR-ն Yandex. Direct-ում և ինչպես ընկերանալ դրա հետ: Հարցը, փորձագետների կարծիքով, գլոբալ է. Այս գործոնի ըմբռնումը թույլ կտա ձեզ մեծ գումար խնայել գովազդային արշավի վրա և ավելին վաստակել:

ինչ է ctr-ը yandex direct-ում
ինչ է ctr-ը yandex direct-ում

Մի քանի խոսք «Yandex. Direct»-ի մասին

Ինտերնետը ձեր ապրանքի կամ ծառայության գովազդի ամենահայտնի հարթակն է: Այստեղ գործում են բազմաթիվ ընկերություններ, որոնց էությունը կայանում է նրանում, որ կազմակերպեն իրենց ծանուցում ցանկացողների փոխգործակցությունը, և վեբ վարպետների,այսինքն՝ մարդիկ, ովքեր տրամադրում են իրենց սեփական գովազդային տարածքները։

Որոնողական համակարգերն այս հարցում ամենամեծ հնարավորություններն ունեն։ Սրանք ձեռնարկություններ են, որոնք զբաղվում են մասնագիտացված ծրագրերի ստեղծմամբ։ Դուք անընդհատ հանդիպում եք նրանց՝ տեղեկատվություն փնտրելիս:

«Յանդեքս. Direct»-ը ռուսալեզու ինտերնետի ամենահայտնի գովազդային ընկերություններից է: Այն կազմակերպվում է համանուն որոնողական համակարգը ստեղծած ձեռնարկության հիման վրա։ «Yandex. Direct»-ը ծառայություններ է մատուցում գովազդատուներին և կայքերի սեփականատերերին (վեբ վարպետներին): Առաջինները գումար են ծախսում իրենց հայտարարագրելու համար, երկրորդները դրանց մի չնչին մասը ստանում են սեփական կայքերը տրամադրելու համար։

Ծառայությունը, որը կապում է դրանք միմյանց, բնականաբար կարգավորում է գործընթացը: Նա պետք է մշտապես հավասարակշռություն պահպանի գովազդի և դրա վրա սեղմելու միջև: Հակառակ դեպքում, և՛ գովազդատուները, և՛ վեբ վարպետները կթողնեն այն: Այո, և այցելուները կհամարեն, որ նրա ծառայությունները անբավարար որակի են և կգնան այլ որոնման համակարգ։ Ինտերնետը բարձր մրցակցային տարածք է: Այժմ, երբ հասկանում եք, թե ինչ թեմա է քննարկվում, կարող եք անցնել հարցի էությանը: Այսպիսով, ի՞նչ է CTR-ը «Yandex. Direct»-ում:

Yandex-ի ուղիղ ուսուցում
Yandex-ի ուղիղ ուսուցում

Կանոններ

Դուք պետք է հասկանաք, որ գովազդի մեջ ներգրավված մարդիկ շատ են: Նրանք օգտագործում են նույն հիմնական արտահայտությունները, հետևաբար՝ մրցում են միմյանց հետ։ Իսկ Yandex. Direct-ը հանդես է գալիս որպես մրցավար: Ընկերության կողմից կազմակերպված թրեյնինգը որոշակի տեղեկատվություն է տալիս այս մասին, բայց ոչ բավարար։

«Յանդեքսի» նպատակն էգումար վաստակել. Այն ստեղծում է կանոններ, որոնք թույլ են տալիս յուրաքանչյուր գովազդատուին հնարավորինս շատ վերցնել: Օրինակ, Yandex. Direct-ում մեկ սեղմման արժեքը կարող է տարբեր լինել նմանատիպ գովազդի համար: «Մրցավարը» նայում է ոչ թե նրան, թե որքան եք համաձայնվում վճարել, այլ սպառողի արձագանքներին: Նրա համար ավելի կարևոր է, որ մարդիկ սեղմեն գովազդի վրա։

Եթե հասկանում եք այս կետը, ապա ավելի հեշտ կլինի պարզել, թե ինչ է CTR-ն Yandex. Direct-ում և ինչպես է դա ազդում բյուջեի վրա: Կրկին, ընկերությանը չի հետաքրքրում, թե որքան գումար եք դուք պատրաստ տալ այն, եթե գովազդը անշնորհք է կամ չի գրավում հանրությանը: Նա ձգտում է բոլորից ավելին ստանալ, դա է նրա գործունեության իմաստը։

CPC Yandex Direct-ում
CPC Yandex Direct-ում

Ինչ է CTR-ը «Yandex. Direct»-ում

Տեխնիկական աջակցությունը բավականին հստակ նկարագրում է այս հայեցակարգը: CTR (click through rate) բանների կամ գովազդի սեղմման ցուցիչ է: Հաշվարկի բանաձևը ներառում է երկու ցուցանիշ՝ սեղմումների և տպավորությունների քանակը: CTR-ը նրանց միջև եղած գործակիցն է: Այսինքն՝ այն ստանալու համար հարկավոր է սեղմումները բաժանել տպավորություններով։ Այնուամենայնիվ, ամեն ինչ այնքան էլ պարզ չէ:

Նախ, «Յանդեքսը» անմիջապես չի հաշվարկում այս ցուցանիշը։ Գովազդ ընտրելիս նա սկզբում կենտրոնանում է կանխատեսված CTR-ի վրա։ Իսկ թե ինչպես է «Յանդեքսը» ստանում այս տվյալները՝ ոչ ոք իրականում չի հասկանում։ Նույն տեխնիկական աջակցությունը բացատրում է, որ նրանք առաջնորդվում են նմանատիպ գովազդային արշավների միջին կատարողականությամբ՝ հաշվի առնելով կայքի կարման (եթե այդպիսիք կան):

Իրական CTR-ը սկսում է հաշվարկվել միայն որոշակի թվով տպավորություններից հետո: Օրինակ՝ 2016-ին պետք է որ չլիներ400-ից պակաս: Yandex. Direct-ում կտտոցի արժեքը ուղղակիորեն կախված է այս ցուցանիշից: Որքան փոքր լինի, այնքան ավելի թանկ կլինի գովազդի տպավորությունը:

ինչպես բարձրացնել ctr
ինչպես բարձրացնել ctr

Գովազդային միավորների տեսակավորման տրամաբանություն

Եկեք նայենք մի օրինակի, որը ցույց է տալիս, թե ինչպես է աշխատում CTR-ը: Մենք ունենք երկու գովազդատու: Մեկը պատրաստ է վճարել 20 ռուբլի: հաճախորդի յուրաքանչյուր գործողության համար երկրորդը ցավում է նման միջոցների համար: Նա նշել է 10 ռուբլի գինը։

Նրանց գովազդային արշավները որոշ ժամանակ աշխատել են: Արդյունքում Յանդեքսը տեսավ, որ հարյուր տպավորություններից առաջինը ստացել է 5 կտտոց։ Նրա CTR-ը 5% է: Երկրորդ գովազդատուն շատ ավելի լավ կատարեց իր քարոզարշավը: Նույն հարյուր տպավորությունների համար ստացել է CTR՝ 15%։ Լավ արեցիք:

Իսկ ի՞նչ է վաստակել Yandex-ը։ Առաջինից՝ 20x5=100r: Երկրորդից՝ 10x15 \u003d 150 ռուբլի: Ո՞վ է ավելի լավ նրա համար: Սա բոլորի համար պարզ է, քանի որ գովազդները ցուցադրվել են նույնքան անգամ։ Բայց ավելի տնտեսող, բայց ջանասեր գովազդատուից Yandex-ը ավելին է ստանում: Սա նշանակում է, որ ինքն իրեն չի հիմարի, առաջնահերթությունը կտա այս աշխատասերին։ Եվ որպես բոնուս՝ ավելի ցածր CPC։

CTR-ն ազդում է բյուջեի վրա:

Գովազդատուներն անընդհատ փորձում են հարմարվել «Yandex. Direct»-ին։ Բարելավվում է վերապատրաստումը նրանց համար, ովքեր ցանկանում են սկսել իրենց սեփական բիզնեսը: Արդյունքների հասնելու և չվառվելու համար պետք է հետաքրքրվել նոր ապրանքներով, ուսումնասիրել ուրիշի փորձը։ Այսպիսով, որոշ ժամանակ առաջ պարզվեց, որ Yandex-ն արձագանքում է ողջ գովազդային արշավին, այլ ոչ թե մեկ դրոշի։ Նա վերլուծում է, թե որքան բծախնդիր է մասնագետըհավաքագրված հիմնաբառեր, ինչպես դրանք օգտագործվում են գովազդ ստեղծելու ժամանակ:

Բացի այդ, «Յանդեքս»-ը տեղեկատվություն է հավաքում յուրաքանչյուր տիրույթի անվան մասին։ Եթե դա անբարենպաստ է, ապա խոսում են «կայքի կարմայի» մասին։ Այն ազդում է որոնման արդյունքների վրա, հետևաբար, մեծացնում է մեկ սեղմման արժեքը: Պարզելու համար, թե կոնկրետ ինչ-որ բացասական բան կա ձեր կայքում, կարող եք միայն փորձարարական եղանակով: Դուք պետք է ստեղծեք երկու նույնական գովազդ, որոնք տանում են տարբեր հասցեներ: Ծառայության առաջարկած գնով դուք կհասկանաք, թե որն է ավելի լավ տրամադրված։

ctr սեղմումների փոխարժեքը
ctr սեղմումների փոխարժեքը

Ինչպե՞ս բարձրացնել CTR?

Փորձագետներն այս հարցում բազմաթիվ կարծիքներ ունեն։ Նրանցից շատերը հակված են մտածելու, որ գովազդը պետք է մշակվի։ Նախ հավաքեք բոլոր հնարավոր բանալիները: Yandex-ը անպայման կվերլուծի դրանց որակը, երբ ստուգի ձեր քարոզարշավը: Որքան լավ են հիմնաբառերը, այնքան ցածր է գինը: Սա գործնականում պարզել են փորձագետները։

CTR-ի բարձրացման երկրորդ տեղը բաժին է ընկնում հենց գովազդին: Հիմնական արտահայտությունը պետք է լինի վերնագրում և տեքստում: Քարոզարշավ ստեղծելիս պետք է այն չակերտների մեջ դնել: «Յանդեքս»-ն այս նշանը հասկանում է որպես բառերի ճշգրիտ առաջացումով գովազդելու ցանկություն։ Իսկ դա վերացնում է ավելորդ, ոչ տեղին տպավորությունները։ Հետևաբար, չի նվազեցնում CTR:

Կանգնեցրեք բառերը

Ծառայությունում կա գործառույթ, որը թույլ է տալիս չցուցադրել գովազդ որոշակի հարցումների համար: Դրանք կոչվում են կանգառ բառեր: Օրինակ, ցանկանում եք գովազդել մուշտակները։ Բնականաբար, այս բառով բոլոր խնդրանքները պետք է հաշվարկվեն ու ընդունվեն։ Երբ հավաքում եք հիմնական արտահայտությունները,ուշադիր կարդացեք դրանք: Անպայման կլինի «ծովատառեխ մորթյա վերարկուի տակ» և շատ ավելին: Նման հարցումները, եթե չարգելվեն, կնվազեցնեն մեր դրույքաչափը, կբարձրացնեն ամբողջ արշավի արժեքը: Այսինքն՝ գովազդ ստեղծելիս ամենակարևորն է մշակել հիմնական արտահայտությունները։

սեղմումների տոկոսադրույքը ctr
սեղմումների տոկոսադրույքը ctr

Հանդիսատեսի ընտրություն

Նաև կարևոր կետ. «Յանդեքս»-ը կենտրոնանում է հիմնական արտահայտությունների վրա։ Այնուամենայնիվ, ոչ բոլորն են, ովքեր հարցումներ են գրում, փող կամ կարողություն ունեն ապրանք գնելու կամ ծառայություն պատվիրելու համար: Հանդիսատեսի այս հատվածը պետք է կտրվի։ Սրա համար կա տեղակայում ըստ տարիքի, աշխարհագրական դիրքի։ Ձեզ պետք չեն Մագադանից մարդիկ Յալթայում ծաղիկների վաճառքի գովազդ դիտելու համար, այնպես չէ՞: Դրանց վրա դեռ ոչ մի լումա չեն ծախսի, այս քաղաքացիները նման հնարավորություն չունեն։ Հետևաբար, դուք պետք է ևս մեկ անգամ ուշադիր նայեք, թե ում եք առաջարկում ձեր ծառայությունները: Կատարեք պոտենցիալ գնորդի դիմանկարը և կենտրոնացեք նրա վրա: Այնուհետև «Յանդեքսը» ձեզ կուրախացնի մեծ CTR-ով, իսկ ինքնին արշավը՝ լուրջ եկամուտով։ Հաջողություն:

Խորհուրդ ենք տալիս: