Ցանցում մեդիա կամ համատեքստային գովազդային արշավ կազմակերպելիս ցանկացած գովազդատու հաշվարկում է իր մոտավոր բյուջեն: Գովազդային արշավի հաճախորդի համար կարևոր է տեսնել, թե ինչպես են բաշխվում դրա իրականացման համար նախատեսված միջոցները, արդյո՞ք գումարը ծախսվում է իր նպատակային նպատակի համար և ինչ արդյունավետությամբ են դրանք օգտագործվում: Գովազդային արտադրանքի արդյունավետության հաշվարկը մեդիա պլանավորման մեջ հիմնված է մի քանի ցուցանիշների վրա, որոնցից մեկը CPM ինդեքսն է։ Ինչ է այս ցուցանիշը, ինչպես օգտագործել այն, կիմանանք ստորև։
CPM - ինչու է դա ձեզ անհրաժեշտ
Ինչ է CPM-ն գովազդում, հայտնի է դեռ անցյալ դարից: Մոդուլն օգտագործվել է բոլոր գովազդային արշավներում, որոնք տեղի են ունեցել լրատվամիջոցներում։ Հրատարակչությունները, հեռուստատեսային և ռադիոալիքները դեռ օգտագործում են այս ցուցանիշը գովազդի արժեքը հաշվարկելու համար։ CPM-ն օգտագործվում է, երբ խոսքը վերաբերում է մեկ գովազդի տպման գնին ոչ թե առանձին ստացողների, այլ հազար պոտենցիալ գնորդների համար: Միաժամանակ այս տերմինը մտցվեց շրջանառության մեջ։ Գովազդային կայքերի սեփականատերերը կարող էին գործել միայն իրենց տպաքանակով և թեմատիկ ուղղվածությամբ, ուստի որոշվեց CPM ցուցանիշը, գովազդը, հաշվի առնելով այս արժեքը, արդյունավետ էր։
CPM սահմանում
CPM-ի պարզ սահմանումը արժեքն է հազարի համար:Մոդուլի անվանումը ծագել է անգլերեն Cost-Per-Thousand բառերից, որտեղ M-ը հռոմեական թիվ է, որը նշանակում է 1000: Այսպիսով, երբ հարցնում ենք, թե ինչ է CPM-ն, մենք կարող ենք պատասխանել, որ սա հազար գովազդային տպավորությունների արժեքն է: Որքան հաճախ է գովազդը հայտնվում թերթերի և ամսագրերի էջերին, որքան հաճախ է այն հնչում ռադիոյով կամ թարթում հեռուստաալիքով, այնքան բարձր է այդ գործակիցը։
CPM-ի հաշվարկ առցանց գովազդային արշավներում
Համացանցում գովազդի դերը սովորաբար խաղում են բաններները՝ այն շատ նյարդայնացնող թռուցիկ պատուհանները, որոնք օգտատերերին այնքան էլ դուր չեն գալիս, և որոնք գումար են բերում գովազդային կայքերի տիրոջը: Որքան շատ հայտնի կայքը, որքան շատ օգտվողներ դիտեն ինտերնետի այս էջը, այնքան ավելի թանկ կարժենա այս կայքում գովազդը հաճախորդին:
Գովազդատուներին հետաքրքրում է տվյալ դրոշակը տեսած օգտատերերի առավելագույն քանակությունը: Հետևաբար, թե ինչ է CPM-ն, կարելի է մաթեմատիկորեն ցույց տալ այս կերպ՝
CPM=(գովազդային պատվերի ընդհանուր արժեքը)/ (օրական բաններների դիտումների պլանավորված քանակ)1000.
Այժմ պարզ է, թե ինչ է CPM-ը: Գովազդում սա ամենակարեւոր ցուցանիշներից մեկն է։ Գովազդատուն կարող է հաշվարկել, թե որքան գումար պետք է վճարի կայքի սեփականատերը, որպեսզի տեղեկատվությունը ցուցադրվի ցանցի հազար օգտատերերին:
Այս հաշվարկը կարելի է տեսողականորեն ցույց տալ՝ օգտագործելով պարզ օրինակ: Պորտալի կայքում մեկ պաստառ տեղադրելու արժեքը, օրինակ, շաբաթական 400 դոլար է, այս վեբ էջի վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ շաբաթականկայքը դիտում է մոտ 10 հազար օգտատեր։ Այսպիսով, պարզ հաշվարկը տալիս է արժեքը՝
CPM=$400/100001000=$4 հազար գովազդի տպաքանակի համար:
Գովազդատուները պետք է հասկանան, որ թեմատիկ կայքում դրոշակի պարզ ցուցադրումը հիմնականում տեղեկատվական է: Երաշխիք չկա, որ էջ այցելած բոլոր տասը հազար մարդիկ անպայման կտտացնում են դրոշակի վրա։ Ցանկանո՞ւմ է այցելուն հետևել հղմանը, թե՞ ոչ, կախված է միայն ազդագրի գրավչությունից և դրա վրա տեղադրված տեղեկատվությունից: Յուրաքանչյուր կայք կտրամադրի CPM պարամետրը հաշվարկելու համար հետաքրքրող բոլոր տվյալները: Որ դա ձեռնտու է կայքի սեփականատիրոջը, կարող եք հասկանալ։ Բայց գովազդը, դրա որակը և վերջնական օգտագործողի համար հետաքրքրությունը հենց հաճախորդի խնդիրն է։
CTR օժանդակ մոդուլ, հաշվարկման մեթոդներ
Ծախսերը նվազեցնելու համար պետք է հաշվի առնել ևս մեկ ցուցանիշ՝ CTR ինդեքսը։ Անունը նույնպես առաջացել է անգլերենից և ամբողջությամբ հնչում է որպես սեղմումների տոկոսադրույք՝ սեղմումների փոխարժեքի ցուցիչ: CTR-ը ցույց է տալիս, թե քանի մարդ է կտտացրել դրոշակի վրա և գնացել գովազդային հաճախորդի էջ: Այս մոդուլն ուղղակիորեն կախված է ընտրված կայքի ճշգրտությունից, քանի որ որքան ավելի տեղին և անհրաժեշտ տեսք ունենա գովազդը կայքում, այնքան մեծ է հավանականությունը, որ կայքի այցելուին հետաքրքրի տեղեկատվությունն ու կտտացնի բանների վրա: Այս ցուցանիշի հաշվարկման եղանակն ունի հետևյալ տեսքը՝
CTR=(օգտատերերի թիվը, ովքեր սեղմել են դրոշի վրա)/(օրական բանների դիտումների պլանավորված քանակ) 100%.
Օրինակ, եթե 20-իցհազար մարդ, ով տեսել է գովազդը, հետևել է 800 օգտատերերի հղմանը, այնուհետև CTR-ը 800/20000100=4% է, որը բարձր է նվազագույն թույլատրելի արժեքից։
Փորձնականորեն ապացուցված է, որ նվազագույն CTR-ը 3-5% է: Եթե ավելի քիչ, ապա յուրաքանչյուր պոտենցիալ հաճախորդի արժեքը կգերազանցի ակնկալվող շահույթը, և գովազդը կհամարվի անարդյունավետ:
Օգտագործելով ինդեքսներ
CPM-ը կարող է օգտագործվել ավելի նեղ թիրախային լսարան ընտրելիս: Օրինակ, բանների տեղադրում պատվիրելիս կայքը-հարթակը գովազդատուին տրամադրում է տեղեկատվություն կայքի բոլոր գրանցված այցելուների տարիքի, սեռի, բնակության վայրի, հոբբիների մասին: Այսպիսով, ցանկալի բանները հայտնվում է միայն այն օգտատերերի համար, ում համար նախատեսված է այս գովազդային արտադրանքը: Գովազդային արշավի բյուջեն ծախսվում է ավելի տնտեսապես և ավելի արդյունավետ։
Պետք է հաշվի առնել նաև սովորական օգտատերերի ակտիվությունը։ Որքան հաճախ է նույն այցելուն տեսնում նույն գովազդային ապրանքը, այնքան ավելի հաճախ գումար է գանձվում գովազդատուներից, բայց հաճախորդը դրանից ավելի շատ հաճախորդներ չի ստանում: Հետևաբար, CPM և CTR ինդեքսների գրագետ հաշվարկը՝ զուգորդված այս գովազդային հարթակի տրամադրած տեղեկատվության խորը վերլուծության հետ, պետք է հաճախորդին բերի ցանկալի արդյունք։
Մեկ այլ բան, որը պետք է հաշվի առնել գովազդային արշավի սկզբում: Վճարումը կարող է կատարվել կամ CPM-ով կամ CTR-ով: Այլ կերպ ասած, հաճախորդը պետք է հասկանա բաններային գովազդի էությունը CPM մոդուլի համաձայն, որ սա վճարում չէ օգտվողի սեղմումների համար, այլ միայն.գովազդային արտադրանք ցուցադրելու համար
Ամփոփում
Երբ նրան հարցնում են, թե ինչ է CPM-ը, կարելի է պատասխանել, որ այս պարամետրը կարևորագույններից է գովազդի արդյունավետությունը վերլուծելիս, ինչպես նաև հաշվի է առնվում գովազդային արշավի բյուջեն հաշվարկելիս։ Հաշվի են առնվում նաև պոտենցիալ սպառողի կողմից գովազդային տեղեկատվության հետ ակնկալվող շփումների քանակը և նմանատիպ թեմատիկ ուղղվածությամբ մի քանի կայքերում ազդագրի տեղադրման արժեքը: Հաշվի առնելով այս պարամետրերը՝ դուք կարող եք հաշվարկել որոշակի գովազդային հարթակի արդյունավետությունը և հաջողությամբ տիրապետել գովազդային բյուջեին։